Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 2 juli 2018

Kerstkaart

Afgelopen zaterdag was het zo warm dat ik lekker binnen in mijn hobbykamer aan de knutsel ben geslagen en deze kerstkaart heb gemaakt.


Als basis voor de kaart heb ik de leuke kerststempel van Joy!crafts gebruikt. Deze is met verschillende kleuren memento inkt beïnkt en afgedrukt. Ik heb 'm op maat gesneden, gemat met groen cardstock en op een rechthoekige kaart geplakt.
De strik heb ik afgewerkt met een mooie brad.
Helaas zijn de kleuren op de foto anders dan in het echt, het groene cardstock matcht precies bij het groen van de memento inkt.


De kerststerren zijn gemaakt van flowerfoam en gesneden met een mal van Marianne Design.
Na het snijden heb ik ze met krijtjes bewerkt, verhit met de heattool, aan de randjes geïnkt met Distress ink en als laatste voorzien van zilveren stampertjes.
De stempel, het flowerfoam, de snijmal en de memento inkt zijn verkrijgbaar bij Kreatrends


Weer een kerstkaart klaar, mijn doosje komt langzaamaan steeds voller te zitten. Zo leuk!
Gezellig dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerstkaart en alles in dezelfde kleuren , zelfs de bloemen.heel erg mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, tekststempel is ook erg mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen