Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 4 juli 2018

Kerstlabel

Ook gisteren ben ik weer aan de knutsel geweest (heerlijk om op het warmste gedeelte van de dag lekker binnen te vertoeven) en heb ik deze kerstlabel gemaakt.


Als basis heb ik de leuke Bookmark 2 van Dutch Doobadoo genomen en de onderkant een stuk ingekort. Met papier uit papierblok Budding sping heb ik de kaart gemat.


Achter het plaatje heb ik een sierlabel gezet waartegen de lantaarn van Memory Box  goed opvalt. De sterrencirkel van Noor!design heb ik wel wat ingekort omdat deze wel erg groot was door er een aantal sterren gewoon tussenuit te knippen en de twee losse stukken gewoon tegen elkaar te plakken.
In de harten van de sterren heb ik met Nuvo Crystal drops pareltjes gemaakt.


Ook deze kerststerren zijn weer gemaakt van flowerfoam. Ik heb ze gesneden uit wit, bewerkt met Bic Oil pastel krijtjes, verwarmd met de heattool en als laatste aan de randjes geïnkt met Distress ink.
Na ze op elkaar te hebben geplakt met de heattool heb ik in het midden een gaatje gemaakt waar ik de stampertjes voorzichtig doorheen heb getrokken.


Deze label heb ik gemaakt n.a.v. onderstaand kleuren pallet om mee te doen aan de uitdaging bij Kimya op facebook (voor deze uitdaging moet er iedere maand een label gemaakt worden n.a.v. een opdracht). Ik vond het ook dit keer weer een hele leuke opdracht.


Leuk dat je weer langs bent geweest, geniet van het mooie weer van vandaag.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten