Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 12 maart 2020

Merry Christmas

Aangezien het koffertje met oudere snijmallen nog niet opgeruimd was en ik het toch wel heel leuk vond om de mooie Spellbinders te gebruiken op mijn vorige kerstkaart heb ik nog maar een kerstkaart gemaakt met een andere oude snijmal van Spellbinders.


Ook het scrappapier voor deze kaart is oud, ik denk dat ik het wel ruim 8 jaar in huis heb... oeps....
Het is van Making Memories en de serie heet Noel. Prachtig papier om er een vintage kerstkaart mee te maken.
Ook het plaatje heb ik al jaren in mijn map zitten net als het lint dat ook al ruim 8 jaar oud is.
Eigenlijk is het dus een kerstkaart met oude materialen geworden behalve dan de mal van Dutch Doobadoo en de poinsettia van Noor Design, die is het nieuwst (ik denk van 2018).


Altijd leuk om te maken is een bloementoef en ik vind zelf dat er altijd eentje op een vintage kaart moet zitten. Deze keer dus met de poinsettia van Noor en de eikeltjes van Marianne Design.


Zo.... weer een kaart voor de voorraad die weer langzaam gaat groeien op deze manier.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. GEWELDIG mooi dit vintage kerstkaartje Henriëtte...mooi zijn nog steeds die oude stansen van spelbinders...Oook een prachtige bloementoef erop

    BeantwoordenVerwijderen