Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 7 maart 2020

Vintage kerstkaart

Ik heb me op facebook aangemeld bij de groep van Mijn schatkaart waar er iedere maand een challenge wordt georganiseerd met een kaartmodel dat dan gevolgd moet worden.
Deze keer was het model een hele leuke schuifkaart die ik in vintage stijl heb uitgevoerd.


Zo op het eerste oog lijkt het een gewone kaart totdat je aan het lipje bovenaan de kaart trekt.
Het plaatje zit verwerkt in een hele oude snijmal van Spellbinders die ik voor deze gelegenheid weer eens opgezocht heb. Eigenlijk was ik een beetje vergeten dat ik 'm had oepssss....


Als je dat doet gaat het middelste gedeelte omhoog zodat er een soort easelkaart ontstaat.
Op het deel van de kaart dat dan tevoorschijn komt heb ik een tekst gestempeld maar datzelfde heb ik op het bovenste gedeelte dat uit de kaart schuift gedaan wat te zien is op de volgende foto.


Het was wel een heel werk om 'm in elkaar te zetten en veel passen en meten om alles op de goede plek te krijgen maar als het eenmaal zit....dan heb je ook wat.


Mijn kerstkaarten voorraad is weer een mooie kaart rijker.
Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Het lijkt me een heel ingewikkeld model kaart maar ik vind hem prachtig geworden. Heel kleurrijk maar toch niet te. Prachtig zijn de poinsettia's. Degene die deze kaart ontvangt krijgt een juweeltje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen