Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 5 maart 2020

Tag met korenbloemen

Vindt jij korenbloemen ook zo mooi? Je hebt ze in verschillende kleuren heb ik gezien. Van blauw naar roze, lila en paars en zelfs witte korenbloemen bestaan er.
Joy!crafts heeft nu ook een mooi snij- en debos stencil in het assortiment en daar moest ik natuurlijk snel mee aan de slag!


De basistag is de grootste kraft tag uit het assortiment van Joy!crafts. Hierop heb ik breed jute geplakt waarbij ik aan de zijkanten draadjes weggetrokken heb.


De korenbloemen zijn gesneden uit wit cardstock en gekleurd met potloden, 3 kleuren blauw en 3 kleuren van lila tot paars.
Daarna zijn ze op de leuke Bille's festoon circles geplakt met hier en daar een foam pad onder een bloem om het geheel een 3D effect te geven.


Bovenaan de tag zit nog een wit soort koord, dit is de rand die ik van het creme jute afgeknipt heb. Hierin zit een ijzerdraad verwerkt en daardoor kan je de tag nu gemakkelijk aan een bos bloemen vastmaken.

Gebruikte materialen:
6002/1446 Cutting stencil Bille's Festoon circles
6002/1447 Cutting en debos stencil Korenbloem
6004/0039 Cutting stencil + Clearstamps Crafty Cocktail-bingo
6011/0638 Papierset Watercolours Dogs and cats
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6300/0501 Jute ribbon set
6500/0013 Foam pads
6500/0215 Tacky glue
8089/0203 Kraft
8089/0265 Kraft tags 112 x 56 mm

Ik hoop dat ik je inspiratie heb gegeven met deze tag.
Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten