Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 6 juli 2021

Fijne verjaardag

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien die ik voor Kreatrends mocht maken met mooie nieuwe spullen uit de webwinkel. 
Het is een vrolijke verjaardagskaart geworden, gemaakt met o.a. prachtige snijmallen van Craft Emotions.

Het achtergrondpapier komt van een lief papierblokje van Jeanine's art Butterfly touch. Papier in zachte tinten en met leuke details.
Nieuw is het prachtige ovaal wat bestaat uit 3 snijmallen nl. de achtergrond (die ik uit kraft heb gesneden), het fijne witte ovaal en nog een mini-ovaaltje (waarvan ik kleine stukjes in 2 hoeken van de kaart heb gebruikt. Om de achtergrond in het midden te maken heb ik de fijne grote ovaal nog een keer op designpapier gelegd en dat binnen de randen vastgeplakt.
 
 
Ook nieuw zijn de leuke bloemensnijmal waarvan er twee in de verpakking zitten. Als eerste laat ik je deze zien. De verschillende bloemen zijn bewerkt met distress inkt en nog een keer extra op de groene basisbloemen/takjes geplakt. Ik heb geen idee hoe de verschillende bloemen heten maar vind vooral die klokjesbloem erg mooi en sierlijk.
 

Ook de korenbloemen zijn erg mooi. Ook weer bewerkt met distress inkt en extra uitgesneden en op de groene steeltjes geplakt.
De vlinders zijn losgeknipt uit de mooie hoekmal van Jeanine's art Butterfly.

 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze mooie materialen. Ze staan gelinkt naar de webwinkel dus als je wilt bestellen kom je, als je op het item van keuze klikt, gelijk op de goede plek terecht.

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende blogpost.
 
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten