Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 juli 2021

Hiep hiep hoera, een baby

Vandaag is het mijn beurt om weer een kaart te laten zien die ik met mooie nieuwe materialen van Joy!crafts gemaakt heb. 
Vandaag heb ik een babykaartje voor je, maar geen gewone, eentje met de leuke Surprise wheel. 
Met dit snijstencil kan je verschillende teksten tevoorschijn toveren als je aan de geschulpte zijkant schuift.

 
Het designpapier dat gebruikt is komt uit papierset Bambo Jambo. Mooi papier met leuke bamboe printen voor de leukste kaartjes. Lieve mon ami Sidney zit met haar kindje in de ronde bamboo circle.


Als je de geschulpte rand eens tukje naar beneden schuift komt de tweede tekst naar voren.


En nog een eindje verder en de derde en laatste tekst wordt zichtbaar.
Echt een superleuk snijstencil met wel 4 verschillende raampjes om uit te snijden.


Nog even een close-up van die lieve Sydney met haar kleintje. Zoals je kan zien op deze foto is ze gesneden uit fluweelpapier wat, zeker bij diertjes, extra leuk is.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart. Ik vond het in ieder geval erg leuk om met onderstaande materialen te werken.

Gebruikte materialen:
6002/1627 Cutting en debos stencil Surprise wheel
6002/1628 Cutting en embos stencil Bambo Jambo Bamboo 
6002/1629 Cutting en embos stencil Bambo Jambo Bamboo circle
6002/1630 Cutting stencil Mon ami Sydney
6011/0676 Papierset Bambo Jambo
6371/0003 Artificial cotton Kanten vlinders
6410/0514 Clearstamps L.W.A. Baby tekstjes
6410/0531 Clearstamps Surprise wheel 
8011/0004 Fluweelpapier natuur/kerst kleuren
8013/0161 Cardstock wit

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten