Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 juli 2021

Sterkte

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart voor het blog van Kreatrends te maken en ik heb er deze keer voor gekozen om een condoleance kaart te maken. 
Condoleancekaarten zijn nooit echt leuk om te maken maar met de mooie nieuwe Butterfly Touch hoekmal van Jeanine's Art maak je in een handomdraai een prachtige stemmige kaart.

De basis is een witte kaart met daar zwart op gemat. Omdat ik paars altijd een mooie kleur vind voor dit soort kaarten heb ik een stuk wit cardstock bewerkt met paarse Distress ink. Natuurlijk kan zo'n kaart in heel veel kleuren gemaakt worden, net wat je zelf mooi vind.


De tekst komt van een stempelsheet van Marianne Design. Ik vind deze zo mooi. Om de woorden bij te staan heb ik één vlinder van de snijmal nog twee keer extra uit wit en zwart gesneden, uitgeknipt. De witte is op de zwarte basismal geplakt, de zwarte rechts onderin de hoek. Die ene witte vlinder springt er uit op de kaart en vergeet je nooit.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten