Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 25 augustus 2021

Kerstkaart

Er is een hele gezellige groep op facebook waar een poosje geleden een leuke sketch is neergezet met de uitdaging erbij om die te gebruiken voor een kaart.
Nou, dat heb ik gedaan al moet ik zeggen dat ik dat soms erg lastig vind omdat sketches meestal aardig CAS zijn terwijl ik toch meer van de tierlantijntjes erbij ben.
Maar.... ik ben er voor gaan zitten en dit is mijn kaart geworden in Kerst-uitvoering.


De basiskaart is maar 13 x 13 cm. Deze is gemat met papier uit een oud papierblokje van Marianne Design.
Ook het plaatje komt van een knipvel van Marianne Design.
Onder de kleine poinsettia's, gemaakt met ponsen van Nellie Snellen, zit nog een takje dat gemaakt is met een oude McGill pons. Leuk om ook oudere spullen tevoorschijn te halen en daar iets moois mee te maken.


Dit is de sketch die gebruikt moest worden. Zoals je kan zien heb ik wel wat gesmokkeld, het takje onder de bloemen en ook de strik staan niet aangegeven, maar die MOESTEN er bij mij gewoon op hoor, ik kon het echt niet laten. Anders was de kaart zoooooo kaal geweest hahahahaha.
Verder heb ik me heel braaf aan de sketch gehouden.


Hup, deze kan weer in de voorraaddoos.

Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch. Dit plaatje zit ook nog steeds in mijn map, kan er nog niet echt goed papier bij vinden....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen