Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 23 augustus 2021

Vintage met een kanten bloem

Vandaag heb ik weer lekker zitten freubelen met deze vintage kaart als resutaat. Omdat er op de fb pagina van Syta van Gelderen een maandchallenge loopt waar ik aan mee wilde doen moest deze kaart een plaatje uit de webshop van Syta bevatten EN een kanten bloem. 
Dat is geen moeilijke opdracht vond ik want kanten bloemen passen perfect bij Vintage en knipvellen van Syta heb ik genoeg.
 
 
Dit is de kaart geworden.
De basis is een mooie mal van Dutch Doobadoo die bekleed is met het mooie papier uit papierset Love Story.
Het blauwe kantje past weer goed bij het plaatje.
Op de strik bovenaan de kaart zit een kanten bloem en....
 

..... ook onderaan de kaart zit een prachtige kanten bloem verwerkt, samen met roosjes en rozenblaadjes die ik bij de kleuren van het papier en het plaatje gezocht heb.


Heerlijk om te maken en handig voor de voorraad. De tekst komt er pas op als ik weet waar de kaart voor gaat dienen. 

Leuk dat je weer langs bent geweest, tot de volgend keer maar weer.
Groetjes Henriëtte

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten