Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 oktober 2021

Doorkijkkaart Fijne Kerst

Vandaag is het weer tijd om een kaart te laten zien die ik met mooie materialen uit de webshop van Kreatrends heb gemaakt.
Ik ben eerst aan het zoeken geweest naar een leuke basis voor de kaart en vond de leuke Card-art Tent mal van Dutch Doobadoo. Met deze oudere mal kan je een leuke doorkijkkaart maken die ook gemakkelijk op te sturen is.


Bij deze kaart heb ik, behalve de basis van de kaart, alleen maar designpapier van Precious Marieke gebruikt, dus ook voor de leuke kerstbomen van Craft Emotions.
 
 
Aan de achterkant van de voorkant (beetje onhandig omschreven maar ja, hoe zeg je dat anders hahaha) zit de sneeuwman van Yvonne Creations geplakt. De bomen zijn na het snijden nog bewerkt met wat Gesso voor een sneeuweffect.
De pakjes zijn geëmbost en om de linten beter te zien heb ik die stukjes bewerkt met markers.
De tekst komt van de ronde craftables van Marianne Design terwijl de ijskristallen van Precious Marieke zijn. Leuk om zoveel verschillende merken met elkaar te kunnen combineren.


Op de achtergrond zie je de mooie bomenrand van Craft Emotions, ook gesneden uit het designpapier en bewerkt met Gesso. Het huisje en de mini-slee met sneeuwpop en kerstboom komen van de set met de sneeuwglobe. Zo grappig om die met de grote sneeuwpop te combineren!


Ik vond het weer heel leuk om met deze materialen te werken, hopelijk heb ik je kunnen inspireren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten