Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 1 oktober 2021

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht voor deze challenge is deze keer: Gebruik een strik op je Vintage kaart.
Niet echt heel moeilijk zou ik zeggen. Op vintage kaarten passen strikken heel goed en ik denk dat ik bij iedere vintage kaart die ik maak ook wel een strik gebruik.

De basis van mijn kaart is de mooie Dutch Doobadoo mal Iris. Deze is gemat met papier uit de oudere papierset Love story van Joy!crafts.
Ook deze keer ben ik, zoals ik wel vaker doe, tussen mijn oudere snijmallen gaan zoeken en vond daar deze ronde snijmal van Noor!design. Dit is echt al een oudje en ik gebruik 'm veel te weinig want hij is prachtig!
Het plaatje is ook al een oudje van Studio Light en zit geschoven tussen een oud hoekje van Noor!design. Ik denk dat dit hoekje uit dezelfde serie van Noor!design is als de ronde snijmal.
 

Hier even de strik in de picture, gemaakt van breed kant en afgewerkt met een mooie brad.

 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart en dat ik je aangestoken hebt om ook mee te doen met onze challenge. In het originele challengebericht kan je alles nog een keer lezen, ook hoe je zelf mee kan doen en kans kan maken op één van de twee prijzen die we ook deze maand weer weggeven.
De challenge loopt tot 31 oktober 18.00 uur.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten