Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 26 oktober 2021

Winterse berenkaart

Wat zijn ze schattig, de ijsbeertjes van Eline. Ik heb op deze kaart voor Kreatrends de stempels gecombineerd met het knipvel op een leuke slimline-kaart.

 
De Slimline kaart is gemaakt met de nieuwste Craftables van Marianne Design. Zo leuk die gescheurde randjes look op je kaart. Het papier dat ik gebruikt heb komt uit het nieuwste A4 papierblok. In de materiaallijst onderaan de blogpost staan alle gebruikte materialen direct gelinkt naar de webwinkel.
 
 
Het zittende beertje is een stempel met bijbehorende snijmal. De stempel is ingekleurd met kleurpotloden waarbij ik in totaal maar 4 potloden gebruikt heb voor dit beertje. Door eerst met een lichte kleur het hele beertje te kleuren en daarna met de iets donkerdere kleur randjes te maken krijg je mooie schaduwen.
De kleine takjes zijn gemaakt door stukjes van het grote takje af te knippen en over elkaar te leggen.
De tekst op de label en kaart zelf komen van de Fijne Feestdagen cirkel.
 

Op deze foto zie je de grote tak helemaal met ook daar weer stukjes ernaast geplakt. In totaal heb ik de grote tak 3x gesneden waarvan ik er eentje in z'n geheel gebruikt heb.
Ook dit bruine beertje is een stempel met snijmal en weer ingekleurd met potloden op dezelfde manier als hierboven beschreven.
Met zwart heb ik nog een sneeuwvlokjes gestempeld over heel de kaart heen en die ik nog een extra wit stipje in het midden heb gegeven met een witte marker.


Ik heb met veel plezier deze winterse berenkaart in zachte kleurtjes zitten maken en hoop dat ik je heb kunnen inspireren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten