Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 29 oktober 2021

Fijne Kerst

Woensdag ben ik aan het snuffelen geweest in de outlet van Kreatrends en vond daar een gaven snijmal van Sizzix nl. de Chandelier.
Ik heb daar jaren geleden al mee in mijn handen gestaan maar nooit gekocht ook al vond ik 'm toen ook erg mooi.
Ik ben er heerlijk mee aan de slag gegaan en heb er een setje van 2 kerstkaarten mee gemaakt.

.
De basiskaart is 13,5 x 13,5 cm waar ik ouder papier van Joy!crafts op gemat heb.
Aangezien het papier op zich al veel heeft om naar te kijken vond ik het niet nodig om er nog meer op te verwerken dan alleen de kandelaar.
Deze is gesneden uit grijs glanskarton dat weer bewerkt is met Distress ink en Gilding wax van Coosa.
Op de hangers onderaan de kandelaar zitten rhinestones (afgekeken van het voorbeeld van het doosje).
Zo krijgt de kandelaar een beetje een luxe uitstraling.
 
 
Omdat ik nog een groot stuk van het grijze glanskarton  over hield heb ik de kandelaar gelijk nog maar een keer gesneden en er een setje kaarten van gemaakt.

Zoals je kan zien zit er op zowel de vlammetjes als de kandelaar Gilding wax. Jammer genoeg kan je het glanzen ervan op de foto niet zien maar ik kan je verzekeren, het effect is leuk.

Ga ook eens kijken in de outlet bij Kreatrends, wie weet vind je er ook nog wel iets van je gading voor een superleuke prijs! Echt een aanrader.

Groetjes Henriëtte


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten