Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 8 juli 2022

Merry Christmas!

Vandaag nog een kerstkaart want, naast de nieuwe artikelen die ik eergisteren heb laten zien, heeft Joy!craft nog een paar nieuwe items.
Ik beschrijf ze hieronder.


De kaart is deze keer voorzien van papier uit papierset Knitted Christmas (6011/0647), leuk papier dat (zoals de naam al zegt) wel gebreid lijkt.
Ook op deze kaart heb ik het nieuwe polybesa Sparren en hert (6005/0022) weer gebruikt, deze keer om een achtergrondje te creëren waarop ik de andere nieuwe materialen kon verwerken zoals de mooie nieuwe hoekmal Christmas branches (6002/1649). Een prachtige mal die ik op kleur heb gebracht met potloden en waar ook losse blaadjes en een klein los takje bij zit die je kan gebruiken om je hoekmal 3D op te werken of, zoals ik gedaan heb, om hoekjes mee te versieren.
De tekst komt van de nieuwe clearstamps Warm winter wishes (6410/0545).
Deze Christmas car (6002/1653) is net weer even anders als de auto op de kaart van eergisteren. Het is maar net welke je leuker vindt, mooi zijn ze allebei.
Ook hier heb ik de snijmal Conifers (6002/1652) weer gebruikt.


Ook nieuw is deze prachtige deur. De snijmal is zo gemaakt dat de deur ook open kan, alleen heb ik daar op deze kaart niet voor gekozen. De snijset Christmas door (6002/1648) is compleet met de leuke krans met strik die aan de deur hangt. Kleine losse blaadjes maken dat je de krans een beetje 3D op kan werken, zo leuk!
De deurpanelen zijn vast terwijl de raampjes bovenin de deur er wel uit kunnen. Voor die optie heb ik niet gekozen, ik heb ze er weer terug ingeplakt (of eigenlijk bleven ze er net in hangen zodat het plakken heel gemakkelijk ging en ze niet wegsprongen toen ik het papier uit de mal haalde).
 

Ik ben benieuwd wat je van deze kaart vindt. Ik vond het weer heel leuk om kerst-inspiratie te mogen geven op deze zomerse dag.
Groetjes en graag tot de volgende keer,
Henriëtte

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten