Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 21 juli 2022

Set jubileumkaarten

Vandaag heb ik twee Vintage kaarten voor je die ik gemaakt heb voor 2 huwelijksjubilea.
 
 
Deze is gemaakt voor mijn zus en zwager die gisteren 50 jaar getrouwd waren. 
De kaart is gemaakt met een prachtige snijmal van Spellbinders in combinatie met een super mooie hoek van MemoryBox.
Het kraft is bestempeld met een oude clearstamp van Joy!crafts.
Het kanten hart is ook van Joy!crafts. Het aantal huwelijksjaren is aangegeven met cijfers, gemaakt met een Alterations van Tim Holtz.
De kleine bloemetjes op de hoekmal zijn gemaakt met een pons en embospons van Nellie Snellen met in het midden een plakparel.
De blaadjes zijn ook gemaakt met een pons en embospons van Nellie Snellen.
Het plaatje heb ik ooit gekregen, geen idee waar die oorspronkelijk vandaan komt.
 

De tweede kaart is gemaakt voor de ouders van mijn vriendin die afgelopen zondag 60 jaar getrouwd waren.
Voor deze kaart zijn bijna allemaal dezelfde materialen gebruikt behalve de stempel op het kraft. Dit is net een andere clearstamp van Joy!crafts.
Het plaatje komt van dezelfde serie maar is toch net anders.
 

Beide kaarten zijn ontvangen en dus mogen ze nu ook online.
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten