Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 juli 2022

Pareltjes op je vintage kaart

Vandaag is het weer tijd om een reminderkaart te laten zien voor de challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze keer willen we pareltjes op de vintage/shabby chic creatie zien. 
Geen moeilijke opdracht. Op alle soorten kaarten passen eigenlijk wel pareltjes.


Het designpapier komt uit een ouder papierblok van Joy!crafts genaamd Romance. Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen en heb ik bij de hoeken schuin weggesneden. Nadat ik het gemat heb op een rechthoekig stukje cardstock zijn in de bovenste hoeken pareltjes geplakt.


De bloemen uit het bosje hebben dezelfde kleuren als de bloemen op het plaatje.
De strik is gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts, echt een tool die voor mij onmisbaar is.


De metalen vlinder is voorzien van zelfgemaakte pareltjes met glitter. Leuk om te zien dat ze door de lichtval verschillende kleuren hebben terwijl ze allemaal hetzelfde zijn.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Wil je ook meedoen met de challenge? Dat kan tot 31 juli 18.00 uur.
Je moet je kaart/creatie moeten nieuw zijn (niet online geweest voor 1 juli) en in een reactie van het originele challengebericht neergezet worden.
Zijn er 15 of meer verschillende deelnemers (dus geen 15 ingeleverde kaarten) dan worden er niet 1 maar 2 prijzen weggegeven.
Zie ik jouw kaart/creatie met pareltjes erop ook daar verschijnen? Ik zou dat heel leuk vinden.

Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten