Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 februari 2023

Get well soon

Vandaag laat ik weer een kaart zien die ik heb gemaakt voor Kreatrends met de prachtige lijn van Yvonne Creations Very Purple.

 
De basiskaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo waarop ik papier uit een oude papierset van Noor!design heb geplakt.
De prachtige doily bestaat deze keer uit 4 losse cirkels, variërend van kleur zodat ze allemaal goed tot z'n recht komen.
 

Deze keer heb ik de bloemen en takjes bij de doily gebruikt. Ze zijn zo leuk! De bloemen zijn gesneden uit wit kaartkarton en op kleur gebracht met memento inkt. De stelen en blaadjes zijn gesneden uit Olijfgroen linnenkarton.
De losse takjes zijn ook gesneden uit linnenkarton waarbij ik 2 kleuren heb gebruikt, het olijfgroen en mosgroen. Zo komt er iets meer leven in het groen.
De blauwe bessen zijn ook op kleur gebracht met memento.


De tekst komt van de clearstampsheet die bij de snijmallenset hoort.
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten