Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 9 februari 2023

Love is in the air

Deze kaart heb ik gemaakt voor een challenge die loopt bij Vintage and More op facebook.
Het thema van deze challenge is Valentijn/liefde met daarbij een strik.
Aangezien ik niet van de Valentijn kaarten ben heb ik gekozen voor liefde.

De basiskaart is gemat met papier uit een oude papierset van Noor!design.
Het lieve meisje op het plaatje houdt duidelijk van dieren, kijk eens hoe ze naar het vogeltje kijkt, letterlijk Love is in the air.
Het plaatje zit in een mooi hart van Noor!design.
De strik is gemaakt van kant. Onder de strik zit een metalen hangertje die samen met de vogel op tak van Joy!crafts zijn.


Liefde heeft kent vele vormen en ik vond het leuk om dit soort liefde op mijn kaart te verwerken.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking: