Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 februari 2023

Neem me niet Koalijk.....

Krijg ik me daar toch van CraftEmotions de leuke clearstamps Koala en Panda opgestuurd om inspiratiekaarten mee te maken! Ze zijn zo leuk dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan.
 
 
De Big Nesting die Happiness is gesneden uit wit waarna ik de geëmboste gedeeltes heb bewerkt met paarse inkt.
De leuke koala stempel is ingekleurd met Derwent potloden. Best wel een uitdaging want kleuren is niet mijn allersterkste kant maar.... ik moet zeggen dat het aardig goed gelukt is al zeg ik het zelf.
Niet alleen de koala is leuk maar de teksten zijn ook ontzettend gaaf.
De cijfers zijn gemaakt met spiegelkarton met daarop rood papier.
De bloemen, ook van de Big Nesting set, heb ik een rood hartje gegeven.
Hier en daar nog wat blaadjes die van de boom gevallen zijn en de kaart is af.


Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten