Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 februari 2023

Wishing you lots of happiness

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb als DT-lid van Kreatrends. Ik mocht aan de slag met de supermooie nieuwe lijn van Yvonne Creations. 

 
De basis is gemaakt met de mooie Cascade mal van Dutch Doobadoo. Hierop heb ik papier uit een oudere papierset van Joy!crafts geplakt.
De nieuwe doily van Yvonne Creations is zo mooi! Er zitten 5 snijmallen in de set waarvan de kleinste 2 losse cirkels maakt zodat ze op de verpakking hebben geschreven dat er 6 snijmallen in zitten.
De grootste snijmal is de achtergrond voor de prachtige doily die ik uit kraft heb gesneden.
Als je de geëmboste deeltjes beïnkt als hij nog in de snijmal zit wordt de doily nog mooier!
De bloemen komen van een knipvel met allemaal losse elementen zodat je je bloementoef zelf. Ik heb zo'n knipvel nog niet eerder gehad maar ik moet zeggen dat het een superleuk en mooi resultaat geeft.
De tekst komt van de bijbehorende Clearstamp set, hier staan nog andere teksten en supermooie bloemen op.

 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte 

2 opmerkingen: