Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 13 juli 2023

A-diploma

Over een tijdje gaat onze jongste kleinzoon afzwemmen voor zijn A-diploma. Tijd om nu alvast een kaart daarvoor te maken. Kan maar vast klaar liggen tenslotte.

 
De kaart van 13,5 x 13,5 is gemat met papier uit paperpad Delft. De A is zelf getekend, de tekst HOERA is gemaakt met Mask stencil Hieperdepiep.
De leuke Guinea pig is ingekleurd met Derwent Inktense kleurpotloden.
Het caviaatje was zo blij dat het diploma gehaald is dat hij van blijdschap in een glas drinken is gesprongen!
 

Aangezien ik altijd de kaarten die ik voor Craft Emotions maak opstuur ter promotie heb ik er nog eentje gemaakt, deze keer met de Spetters van Studio Light er op. Deze zijn niet meer verkrijgbaar bij Craft Emotions vandaar dat ik ze op de eerste kaart niet kon gebruiken. Heel stiekem vind ik deze uitvoering zelf net wat leuker.......

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten