Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 5 juli 2023

Uitnodiging

Ik heb nog een kaart gemaakt met de leuke clearstamps met huisjes. Deze keer is het een uitnodigingskaart geworden.

 
De huisjes zijn weer in een rijtje gestempeld met de boom er aan de linkerkant voor.
Deze keer heb ik de Pastel shades paint pan set (dit zijn blokjes waterverf) gebruikt i.c.m. de waterpen.
De stempel is gecombineerd met papier en plaatjes uit het mooie papierblok Violetta van Scrapboys en zit achter een kader dat gemaakt is met twee Deckle rectangles snijmallen.


Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan Henriette. Af en toe lukt het me om reacties te geven. Vooral als ik een blog heb gemaakt. Daar ben ik zo moe van. Maar wil af ento iets vanme laten horen/ grts wim enleny

    BeantwoordenVerwijderen