Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 26 juli 2023

Een kleinzoon

Craft Emotions heeft 3 hele leuke baby-stempelsets uitgebracht. Met 2 daarvan heb ik deze kaart gemaakt.


Het plankje met accessoires horen als stempelset bij elkaar. Omdat de spulletjes netjes op het plankje staan heb ik niet met masking tape hoeven werken.
Alles is ingekleurd met memento inkt en een waterkwastje.
Nu ik deze blogpost zit te schrijven zie ik dat ik 2 stukjes vergeten ben in te kleuren.
Kan jij zien welke 2 stukjes dat zijn? Ik ga ze nog inkleuren voor de kaart verstuurd wordt (een kwestie van 30 seconden).
De teksten komen van de 2e stempelset waar heel veel losse stukjes tekst te vinden zijn zodat je allerlei soorten babyteksten kan maken.
 

 
Hier nog even de foto met de 2 vergeten stukjes ingekleurd. Had jij ze gevonden?
 

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: