Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 3 december 2012

Hartelijk Gefeliciteerd

Deze tag had ik nog niet laten zien.
Ik heb 'm gemaakt voor mijn zwager die afgelopen donderdag jarig was.
's Morgens vroeg voordat je naar verjaardag gaat nog gaan zitten prutsen is niet erg verstandig ben ik achter gekomen. Ik zat er dus met op mijn vingers nog sporen van Distress-inkt, maar de missie was wel geslaagd.


De label is gemaakt met een mal van Tim Holtz.
Daarop heb ik gebruik gemaakt van een embossing-mal met uurwerken die ik weer beïnkt heb, dit keer met Faded Jeans.
Daarna heb ik het geheel nog gepoetst met Wanut Stain.
De letters zijn gemaakt met een mal van Marianne Design.
Het hekje, de tandwielen en de auto zijn weer mallen van Tim Holtz.

Met deze label ben ik naar de DA gegaan en heb daar een kadoverpakking douche-gel en deo in laten pakken en daar deze label aan laten hangen.

Met deze tag doe ik mee aan Challenge 8 van het Ge-We Hobbychallenge blog.

Gezellig dat jullie langskomen en leuk als je ook een berichtje achterlaat. Altijd leuk om te lezen.

Groetjes Henriëtte


11 opmerkingen:

  1. Hij is werkelijk prachtig Henriëtte, echt mannelijk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hele mooie labelkaartje Henriétte. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Lekker stoer ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere mannenlabel heb je gemaakt. Lijkt me ook niet handig om het te maken voordat je naar de verjaardag moet. Dat doe je ook geen tweede keer meer!!!! Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das pas een stoere mannen label zeg, erg mooi gedaan. Knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zwager van je boft maar met zo'n creatieve schoonzus! Hele gave tag met mooie kleuren en elementen! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gaaf is je tag, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooie tag! Super gedaan
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig geworden!
    Nog bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen