Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 16 december 2012

Theedoosje


Tussen alle kerstkaarten door heb ik ook nog een klein theedoosje gepimpt.
Ik heb er papier van Fabscraps voor gebruikt. Prachtig papier.
Het deksel heb ik gemat en er hoekjes van Whimsy op geplakt met daarop een strass-steentje.
Het theekopje en de theepot zijn van Joy evenals het takje waar ik kleine plakparels op heb gezet.


Op de rand van het deksel heb ik versierd met een swirt van DieNamics met ook weer een strass-steentje.


Op de voorkant heb ik diezelfde swirl gebruikt en die verlengd door nog een extra swirl door te knippen en die als verlenging onder de eerste te plakken.
De cupcakes op de voorkant heb ik extra uitgeknipt en met 3D kit nog een keer opgeplakt.
De tekst staat in een Spellbinder, de floral ovals.


In het theedoosje passen precies 16 Ferrero Rochers.
Ik heb dit doosje gemaakt voor Nel die deze week jarig was.
Omdat ze 'm al gekregen heeft kan ik 'm hier nu laten zien.

Leuk dat je weer langs bent geweest.

Groetjes Henriëtte







10 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Wat prachtig is dit, heel mooi gepimpt en supermooi papier is het..leuk cadeautje hoor...
    mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww wat mooi opgepimt Henriëtte. Super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi het doosje was super mooi,en lekkere inhoud bedankt.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker wauw, wat ontzettend leuk gedaan, zal Nel heel blij mee zijn geweest en anders wel de inhoud,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje Henriëtte!
    Wat een fijn verjaardagscadeau...

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat heb je dat mooi gepimpt, daar zal Nel blij mee zijn.
    dank je wel voor je mooie kerstkaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt PRACHTIG zeg Jet!!!!!
    Heel mooi gemaakt!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend doosje Henriette,
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Fijne dag

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geweldig je doosje! En wat een heerlijke verrassing heb je erin gedaan, erg mooi (en lekker!) geworden. Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kado zeg en nog lekker ook ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen