Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 29 december 2012

Toch nog kerstkaarten


Ik ben de afgelopen dagen toch nog lekker aan het kerstkaarten maken geweest.

De kaart zelf heb ik gemaakt met een oudere mal van Marianne Design die ik "omgebouwd" heb zodat het midden er niet meer uitgesneden wordt.
Hierdoor kon ik er een dubbele kaart van maken die ik gesponst heb met Frayed Burlap.

Het achtergrondpapier dat ik gebruikt heb is van Echo Park Paper, een oudere serie die ik al een hele tijd in mijn voorraadmap heb zitten.
Het wintertafereeltje is een mal van Leanne Creatief. Deze heb ik gesponst met verschillende kleuren Distress-inkt toen het nog in de mal zat.
De tekst is van  Marianne Design.


Ook deze kaart heb ik op dezelfde manier gemaakt met papier van Echo Park Paper.
Drie bloemen met Nellie Snellen ponsen en twee kleine kersttakjes (weet niet meer welk merk) heb ik op dit kaartje gezet.
De tekst is weer van Marianne Design.

De eerste kaarten voor de voorraad voor kerst 2013 liggen dus al weer klaar.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Henriëtte. Fijne jaarwisseling, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette,

    Jouw eerste kerstkaarten zijn al weer klaar..je kunt niet vroeg genoeg beginnen en..ze zijn weer erg mooi..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi leuk gedaan zo met die mal.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten en handig toch alvast een voorraad aanleggen?
    Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Henriette, en gelijk heb je, ze kunnen maar klaar liggen hé.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kerstkaarten. Het begin is er al bij je. Je kan maar op tijd mee beginnen, toch????
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen