Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 12 december 2012

Kerstkaarten

Ik ben nog steeds in de weer met kerstkaarten maken.
Ik heb er al een aantal geschreven, maar heb het idee dat ik er nog wel een aantal kan gebruiken.
Ik heb onderstaande kaarten wel vrij simpel gehouden en in de traditionele kerstkleuren wat ook wel weer leuk was om te doen.


Bij deze kaart heb ik een plaatje in een malletje van Memorybox gezet. Daaromheen op de hoeken heb ik een mal van NoorDesign gebruikt waar ik een stukje van heb afgeknipt en daar een plakparel voor in de plaats heb gezet. De randen van de mallen heb ik bewerkt met Vintage Photo.
Heel simpel en snel klaar.


Voor deze kaart heb ik een mal van Leanne Creatief gebruikt en daar een plaatje opgeplakt.
De hoekjes zijn van Whimsy.
De kerstster van Marianne Design.
Nog maar een paar kaarten te gaan, het eind is in zicht.

Leuk weer dat jullie langs zijn geweest.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Op naar de laatste!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi henriette,

    Twee hele mooi kaarten zijn..ik vind het altijd mooi om plaatjes in een-lijstje-te zetten, dan komen ze extra mooi uit..grappig dat bijna iedereen van de Joy corner...een stuk afknipt...ik dus ook...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaartjes heb je gemaakt. Schitterend !

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten en je mallen zijn super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Henriëtte,
    schitterende kaartjes heb je gemaakt, dit vind ik nog altijd de mooiste stijl (vintage).

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaartjes zijn dit weer Jet.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er allebei super uit Henriette, erg mooi met die lieve plaatjes en geweldige mallen! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaarten!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het allebei prachtige nostalgische kerstkaarten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen