Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 14 december 2012

Haute Couture

Vandaag weer even iets anders dan een kerstkaart.
Vorige week heb ik gezellig met Nel zitten freubelen.
Ze had in een Cards and More een leuke kaart/label gevonden en die zijn we gaan liften.


Nel had daar prachtige stempels voor die ik mocht gebruiken. Super Nel!
De achtergrond-kaart is gemaakt met een X-cut mal die ik bestempeld heb met een tekststempel en bewerkt met Gathered Twigs net als alle andere stempels en mallen.
De mal voorop is van Marianne Design.
De bloem heb ik gemaakt met theezakjes (ook idee van Nel) met een mal van Tim Holtz.
Onder de bloem heb ik nog een charm van een kledinghangertje gehangen.


Het "voetje" van de kaart heb ik gemaakt met een NoorDesign mal. Die heb ik 3x uitgestanst en tegen elkaar aan geplakt.


Het is geen groot voetje geworden (deze kaart is net niet te zwaar om er in te staan) maar het doet prima dienst.

Met deze kaart wil ik meedoen aan Challenge #9 bij het Ge-We Hobbychallenge blog.
Ik heb van de bingokaart de combinatie: stempel / tekst / stans.

Leuk weer dat jullie langs zijn geweest en ik ben weer benieuwd wat jullie hier van vinden

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,

    Wat een prachtige kaart is dit..super en het idee van de standaard is ook ..toppie....

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je kaart zo op de standaard, heel mooi uitgewerkt weer met die gave stempels en kleuren en wow, je bent ook weer geweldig goed bezig geweest voor de Kerst zeg! Super! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Henriëtte. Leuk gedaan met de standaard. Ook wil ik je nog bedanken voor je hele mooie kerstkaart. Super.!!Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden,was gezellig.Bedankt voor je kaart.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi zeg Jet.
    En ja Nel weet het wel haha!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi Jet, mooie details en mooi zo op de standaard, enne....... kom maar lekker foto's kijken hoor bij een bakkie.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Henriette. En die voet is erg gaaf bedacht zeg. Heel mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke labelkaart.
    En wat een idee met het voetje!!

    Bedankt voor het meedoen bij Ge-WeHobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart Zeg en leuk idee met dat voetje zo!

    Echt een topper

    Leuk dat je meedoet met de gewe Challenge

    BeantwoordenVerwijderen