Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 8 februari 2018

Verjaardags label

Deze week had ik even snel een label voor een verjaardag nodig.
Wat is er dan leuker om er zelf eentje te maken, verslaat toch echt de boeket-kaartjes die bij de bloemenspeciaalzaken te verkrijgen zijn voor mij.


De basis is een groot wit label wat ik aan de randen geïnkt heb.
Hier bovenop heb ik een stukje prachtig papier van papierset Roses van Joy!crafts geplakt.
De leuke clearstamps Gefeliciteerd heb ik met Versamark op het dessinpapier gestempeld,met embossing poeder bewerkt en verwarmd met de heattool. Zo ligt de tekst op het papier.


Natuurlijk mocht een bloementoef er niet op ontbreken. Deze heb ik vastgezet met de Glue gun en afgewerkt met een strik.


Echt leuk om even snel te maken en tussen je bos met bloemen te steken.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte


3 opmerkingen:

  1. Gave kaart Henriette met prachtige bloementoeef en fraaie tekst. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende tag heb je gemaakt Henriëtte...mooi papier en bloementoef erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen