Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 februari 2018

Winterlabel

Vandaag heb ik een kerstkaart of eigenlijk een kerstlabel om aan je te laten zien. Ik heb 'm gemaakt voor de opdracht die op facebook bij Kimya loopt: 12 tags of 2018. Iedere maand maak je dan een tag aan de hand van een opdracht (deze maand is dat "Koffie, Thee of Chocolademelk") en zet die dan in een speciale map zodat je aan het einde van het jaar 12 tags hebt gemaakt en kans maakt op een prijs.
Tegelijkertijd doet deze tag ook mee met de kerstkaarten-actie in de groep van Tiets waar ik aan het einde van het jaar 30 kerstkaarten in een map moet hebben staan.
Een aardige stok achter de deur om een voorraad kerstkaarten aan te leggen.


De basis is gemaakt met en mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik gemat met papier uit papierblok Be Merry van Noor!Design.


Achter het plaatje, dat van een knipvel van Syta van Gelderen komt, heb ik de Viewmaster mal van Noor!Design gebruikt.
De postzegel met tekst komt uit hetzelfde papierblok als het dessinpapier.
De wantjes zijn ook van Noor!Design.


De prachtige kerstroos is van Marianne Design.
De tekst winter is een deel van de tekst Winter Wonderland die hoort bij een sterrencirkel mal van Noor!Design.


Ik vond het weer heel leuk om een kerstkaart te maken en stop die bij de andere kerstkaarten die al in een doos staan te wachten tot komende december.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kersttag Henriëtte...een heel leuk plaatje en daarbij schitterende winterse accentjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Hentiette. Zo met al die winter accenten. Een hele opgave om zoveel kaarten te maken . Niet het aantal kaarten maar de verscheidenheid van opdrachten. Ik had al moeite met de schommelkaarten. Maar ik heb er donderdag ook weer eentje. Blij mee. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen