Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 juni 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Het is weer de 15e van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze keer heb ik verzonnen dat er parels en een strik op de vintage kaarten/creaties te zien moeten zijn. Niet heel erg moeilijk want beide gebruik je best vaak op vintage kaarten.
De kaart die ik als inspiratie gemaakt heb heb ik gemaakt voor mijn schoonouders die een tijdje geleden 60 jaar getrouwd waren. Leuk om dat gelijk te combineren.


De prachtige mal van Marianne Design heb ik gelijk als kaartvorm gebruikt.
Ik had het het leukst gevonden om een trouwfoto van hen er op te gebruiken maar die hadden we helaas niet hier in huis en omdat ik het een verrassing wilde laten heb ik die ook niet gevraagd aan hen.
Dus ben ik in mijn plaatjesmap gedoken en daar vond ik dit prachtige plaatje.


De strik van tule heb ik afgewerkt met een mooie brad.


Ook het bosje rozen is voorzien van een strikje en op een donzig veertje geplakt.


Mooi bloemenkant met parels, hartjesband met steentjes, een parelhartje en natuurlijk het aantal jaren dat ze getrouwd zijn mochten zeker niet op de kaart ontbreken.


De kaart is in goede aarde gevallen, ze vonden 'm prachtig.
Heb je ook zin om mee te doen met deze challenge? Dat kan en dat vinden wij ook heel leuk!
De challenge is op facebook bij Vintage and More. Meedoen kan tot 30 juni 18.00 uur.
In het vastgezette bericht helemaal bovenaan de pagina kan je lezen hoe je mee kan doen.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten