Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 18 juni 2018

Kerstlabel

Vandaag weer een kerstlabel die ik gemaakt heb voor de opdracht van Kimya op facebook.
Aangezien ik afgelopen weekend de tijd aan mezelf had omdat mijn man met vrienden op survivalweekend was heb ik vrijdagavond heerlijk zitten knutselen na eerst lekker op de bank te hebben gehangen. Ik had begin van de avond alles al klaargelegd en ja.... als het dan tijd is om je mandje in te duiken en je komt langs je hobbykamer.... Uiteindelijk was het zaterdagochtend toen ik eindelijk onder mijn dekbed kroop maarrrrr.... de label was af hahahahaha.


Deze keer moesten er bloemen te zien zijn en ja... kerststerren zijn prachtige bloemen.
Appeltje-eitje dus.
Met het mooie papier uit papierblok Winter wonderland van NoorDesign heb ik de label gemat.
Het leuke bolletjesband heb ik achter het plaatje vastgemaakt, leuk al die sneeuwballetjes en zo lekker zacht ook.


De mooie Poinsettia is nieuw van NoorDesign. Heel fijntjes en mooi gesneden zijn ze en deze moesten dus de bloemen op mijn label worden.


De label heb ik dubbel gemaakt en scharniert door de mooie brad bovenaan zodat je toch een kaart hebt waar wat in geschreven kan worden.
Weer eentje voor mijn voorraad, heerlijk om die op deze manier zo tussendoor telkens toch wat aan te vullen.

Groetjes Henriëtte



2 opmerkingen:

  1. Het is een mooi label geworden. Die bolletjes deden mij ook direct aan sneeuwballen denken, leuk detail! en de poinsettia's zijn inderdaad prachtig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kerst label heb je gemaakt ,dat werd vast een latertje.
    de bloemen zijn zeker leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen