Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 9 juni 2018

Merry Christmas label

Naast alle gewone kaarten heb ik ook weer een kerstkaart gemaakt of eigenlijk een kerstlabel.
Ik heb 'm gemaakt n.a.v. een opdracht bij Kimya en gekozen voor de variant met sterren wat natuurlijk goed bij een kerstkaart past.


Ik heb hiervoor de leuke Bookmark van Dutch Doobadoo gebruikt waarbij ik de onderkant veranderd heb door 'm recht af te snijden. Hierdoor ontstaat er een leuke vorm label.


Bovenaan de label heb ik een snijmal gebruikt die ooit uitgebracht is door Joy!crafts maar waar een fout in zat zodat deze uit de handel is genomen. Over het stukje waar de fout zit heb ik de tekst geplakt waardoor deze niet meer te zien is.
Het uithangbord zelf is super leuk en heb ik afgewerkt met bloemen gemaakt met een pons van Nellie Snellen.


De prachtige sterrenkrans van Noor!design heb ik gesneden uit glitterpapier. Verder heb ik onder het plaatje, dat van Studio Light is, mooi bloemenkant geplakt.
Ook houten sterren mochten deze keer niet ontbreken omdat ze goed bij de opdracht pasten. Ik had er nog precies 2.


De label heb ik 2 keer geknipt en aan elkaar bevestigd met een parel brad zodat er een dubbele label is ontstaan waar iets in geschreven kan worden.


Ik moet zeggen dat het meedoen aan opdrachten me zeker stimuleert om tussendoor ook kerstkaarten te maken. Soms op het laatste moment maar ja.... de voorraad groeit gestaag.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte



1 opmerking:

  1. Mijn voorraad groeit ook gestaag Henriëtte, scheelt weer aan het einde van het jaar! Ik heb weer lekker bij je rond gekeken wat een moois allemaal en deze nostalgische label kerstkaart is ook ééntje naar mijn hart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen