Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 23 juni 2018

Lavender

Vandaag wil ik een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor Joy!crafts met prachtige nieuwe materialen.


Het dessinpapier komt van de nieuwe papierset Lavender garden. Prachtig papier in mooie paarse/lila kleuren.
De randen van de kaart heb ik afgewerkt met een prachtige blauwe sierrand van NoorDesign die ik gesneden heb uit Matching colours uni Christmas. Daarin zat precies de kleur die heel mooi combineert met het prachtige papier.
Om het lavendelplaatje heb ik het nieuwe Frame with twigs verwerkt. Dit snijstencil is ontworpen door DT-collega Geertje en prachtig fijntjes.
Ik heb 'm gesneden uit kraft zodat het goed opvalt op de kaart.
De dubbele strik heb ik gemaakt met de strikjesmaker en met de glue-gun opgeplakt.


Achter deze roosjes zit nog een takje dat bij het mooie Frame with twigs hoor. Het takje is gesneden uit het groene stippelpapier uit de papierset Lavender garden.
Leuk zijn ook de veertjes en de naturel spiraaltjes die ik achter de bloemen heb verwerkt.


Op de katoenen kanten vlinder heb ik nog een roosje geplakt. Het steeltje heb ik gekruld om een sateprikker heen. Van een andere bloem heb ik nog een steeltje afgeknipt en op dezelfde manier gekruld. Daarna heb ik de roos met de glue-gun op de vinder bevestigd en snel de tweede krul er achter geschoven. Nu lijken het net 2 voelsprieten.

 
Gebruikte materialen:
6002/1072 Cutting stencil Frame with twigs
6002/1099 Cutting stencil Blauwe sierrand
6011/0538 Matching colours uni Christmas
6011/0591 Papierset Lavender garden
6013/0340 Knipvellenset Season's Greetings
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6370/0052 Artificial flowers 2-kleurige roos
6370/0053 Artificial flowers roosjes
6370/0075 Artificial flowers Spiraal naturel
6371/0003 Artificial cotton Vlinders met kant
6390/0001 Feathers
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8089/0203 Kraft

Ik vond het weer heel leuk om je te mogen inspireren. Graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Echt schitterend gedaan en wat een kleurenpracht. Die nieuwe mal is echt geweldig mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in paarstinten. Die nieuwe rand is echt prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen