Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 oktober 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook. Deze keer was het weer mijn beurt om een opdracht te verzinnen en die luidt: Gebruik 2 verschillende kantjes of lintjes + een bedel (een combinatie van een lintje en een kantje mag ook) op je vintage creatie.
Alles moet wel duidelijk zichtbaar zijn op de foto's.
Het onderwerp van je creatie is vrij. Ik heb gekozen om een kerstkaart te maken, daar heb ik er nog wel een aantal van nodig.


Deze kaart heb ik gemaakt in de vorm van een label door aan de bovenkant twee hoeken schuin weg te snijden.
Om de kaart te matten heb ik papier uit het mooie papierblokje Winter van Noor!design gebruikt. Dat blijft toch één van mijn favoriete blokjes.


Op de voorkant van de kaart heb ik het mooie opengesneden ovaal van Joy!crafts gebruikt. Deze heb ik zo uitgesneden dat er aan één zijkant een stukje vast blijft zitten aan de achterkant en daardoor opengeslagen kan worden. Zo is het eigenlijk een soort raampje geworden waarachter ik het plaatje heb geplakt.


Bovenaan heb ik de bedel verwerkt. Ik heb door het oog een stukje jute touw gedaan waarna ik er een heel klein in gemaakt en opgeplakt heb met de gluegun.
De ijskristallen zijn gemaakt met een pons van Martha Steward, bespoten met Spray en Sparkle met daarna er nog wat glitters en afgewerkt met een strass steentje in de vorm van een sterretje.


Hier een foto van het lintje en het kantje wat ik gebruikt heb. Opdracht voltooid zou ik zeggen.


Ook heb ik nog op een mini-labeltje de tekst gestempeld. Het paste echt precies, alsof het voor elkaar gemaakt is.


Doe je ook mee met deze challenge? Bovenaan dit bericht staat de link van Vintage and More. Klik er op en je komt op de pagina. Ben je nog geen lid dan kan je dat heel gemakkelijk worden.
In het vastgezette challengebericht dat bovenaan de pagina te vinden is kan je precies lezen hoe je mee kan doen.
Je mag meedoen met maximaal 2 creaties en je hebt de tijd tot 31 oktober 18.00 uur.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte

1 opmerking: