Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 oktober 2018

Merriest wishes

Vandaag heb ik maar weer eens een kerstkaart om aan jullie te laten zien. We zijn nu al weer op de helft van oktober en het is kerst voor je het weet.


Voor deze kaart heb ik de leuke Card Art Los van Dutch Doobadoo weer gebruikt.
Het bovenste gedeelte van de mal heb ik weer los gesneden en als label gebruikt.
Met papier uit het Swedish Winter papierblok van Marianne Design heb ik de kaart gemat.


Om de kaart te decoreren ben ik gaan zoeken tussen alle mooie mallen die ik heb en vond daar de prachtige krans van Marianne Design en de leuke strik van Bille. Beide zijn al oudere mallen maar nog wel verkrijgbaar in de webwinkel en tegen een leuke prijs. Dus ben je geïnteresseerd? Klik dan op het plaatje van de mal hier onderaan het blogbericht. Deze staat gelinkt naar de webwinkel en bestel snel voor ze op zijn.
Het vogeltje met de takjes op het insteekvak van de kaart hoort bij de mooie krans.
De tekst komt van een oudere stempelsheet van Joy!crafts NoorDesign.


Om het plaatje mooi op het insteekkaartje te krijgen heb ik de mal van Dutch Doobadoo op het knipvel gelegd, afgetekend en daarna uitgeknipt.


Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Dit is een prachtige kerstkaart geworden Henriette , mooie combinatie van alles wat !!
    We klikken even op het plaatje om te kijken .
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen