Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 19 oktober 2018

Kaart voor onze jarige kleindochter

Vandaag is onze kleindochter jarig. Romény wordt 6 jaar. Wat een leeftijd al weer en wat een lieve en leuke meid is het.


Bij een verjaardag hoort natuurlijk een verjaardagskaart.
Met het mooie papier uit papierset Prima Ballerina heb ik de basiskaart gemat.
Natuurlijk moest haar leeftijd op de kaart komen en dus heb ik het cijferstencil van Dutch Doobadoo erbij gepakt. Met het word punch bord van WeR Memorykeepers heb ik de tekst geponst.
In het midden van de leuke vlindercirkel van Mery's heb ik de rest van de tekst gestempeld.


Als de kaart opengevouwen is komt het leuke plaatje van Marianne Design tevoorschijn waar ik weer gestempelde vlinders van Mery's omheen heb laten vliegen.


In het kleine vakje zit een labeltje waar wij wat op geschreven hebben.


Woensdag heb ik de kaart op de post gedaan zodat deze er zeker op haar verjaardag is.
Morgen (zaterdag) gaan wij op visite en viert ze samen met haar moeder (die precies een week eerder jarig was) haar verjaardag.


Onderstaande collage heeft Ilonka gemaakt van haar geboorte tot de dag van vandaag. Echt een meid die van jurkjes en rokjes en veel roze houdt, heerlijk!


Leuk dat je weer langs bent geweest en een heel fijn weekend toegewenst.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Een super schattig kaartje voor je kleindochter gemaakt Henriëtte ..lekker roze voor die kleine meid Nog gefeliciteerd met haar verjaardag
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen