Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 13 oktober 2018

Kerstkaart

Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie. Mijn voorraad groeit nu lekker, nog een paar en ik heb er genoeg om te versturen.


De basis van de kaart is het leuke kerstballen stencil van Dutch Doobadoo. Ik heb er mooi papier van Marianne Design op geplakt.
Bovenaan zit een strik van kant.
De bomen zijn van Noor!design, de herten weer van Marianne Design.
Zo is het een beetje een combinatie van verschillende hobbymerken geworden.


Op de label zit een strik van organza waarmee de opdracht gelukt is.
Beide strikken heb ik afgewerkt met een brad.
De bloemen langs het plaatje zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen. Achter het plaatje heb ik een mooie mal van Marianne Design verwerkt.


Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. ziet er erg mooi uit! veel mooie details,
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Henriëtte mooie deze kerstbalvorm en oprachtige accentjes allemaal

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Henriëtte!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Henriëtte. Mooi opgebouwd met de diverse materialen. Ik gebruik ook altijd alles met en bij elkaar hoor. "The sky is the limit" hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen