Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 maart 2021

Een kleine vintage kaart

De kaart die ik vandaag wil laten zien is maar 10 x 10 cm groot. Ik heb 'm gemaakt als reminderkaart voor de challenge die loopt bij Vintage and More waar we een 10 x 10 kaartje willen zien, natuurlijk in Vintage of Shabby Chic.

Het designpapier komt uit een oud papierblokje van Joy!crafts. Het plaatje is van Studio Light.
Achter het plaatje zitten kleine stukjes Mulberry.
 

Dit mooie bronskleurige ornamentje werkt het plaatje mooi af. 
Naast 3 vlindertjes, de bloementoef en de tekstbanner past er niet veel meer mij en ik moet zeggen, dat hoeft ook niet.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Wil je ook meedoen met de challenge? Ga dan naar onze facebookpagina en zet je kaartje in een reactie van het originele challengebericht voor 31 maart 18.00 uur. Dan sluit de challenge en gaan we de winnaar kiezen die een leuke prijs opgestuurd krijgt.
 
Groetjes Henriëtte





4 opmerkingen: