Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 10 maart 2021

Liefs

Labels kunnen we allemaal gebruiken want we geven tenslotte wel eens iets aan iemand als cadeau of zomaar om iemand op te vrolijken.
Deze label is gemaakt om aan een bos bloemen te hangen .


Het designpapier komt uit papierset Hydrangea, prachtig papier in mooie tinten waar je alle kanten mee op kan voor wat betreft kaarten.
Ik heb het label eerst gemat met het nieuwe holografische spiegelkarton in een kleur die past bij het papier.
Aan de onderkant van het label zit een insteekvak, gemaakt door uit een stuk designpapier een rand van hortensia's te knippen.
De mooie Hybiscus met kolibrie zijn gekleurd met inkt. De takjes komen uit de set met het rechthoekige frame. Beide zijn ze geplakt op Bille's festoon circles.


Het labeltje is ook gemaakt met Bille's festooncircles. Hiervoor is de grootste gesneden uit het holografische spiegelkarton (helaas krijg ik de glans op de foto niet goed te pakken) met daarop weer een stukje designpapier. Hierop is met een polybesa lettering stencil de tekst geschreven.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit label. Ik vond het in ieder geval leuk om te maken.

Gebruikte materialen:
6002/0876 Polybesa lettering stencil
6002/1446 Cutting stencil Bille's festooncircles
6002/1451 Cutting, embos en debos stencil Flower and frame
6002/1468 Cutting, embos en debos stencil Hummingbird and Hibiscus
6011/0619 Papierset Hydrangea
6500/0013 Foampads
6500/0215 Tacky glue
8011/0122 Spiegelkarton holografisch
8013/0024 Cardstock wit

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: