Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 2 maart 2021

Lief eendje

Nog een paar weken en het is dan toch echt officieel lente. Ik kan er bijna niet op wachten want er gebeurt dan zoveel moois in de natuur. Gelukkig heeft Marianne Design leuke knipvellen en snijmallen om de lente alvast op kaarten te zetten. Kijk nu eens naar dit schattige eendje..... daar ben je toch gelijk verliefd op? Het vroeg er gewoon om om op een kaart te mogen die ik voor Kreatrends ging maken.


De basis is een vierkante kaart van 13,5 x 13,5 cm. Deze is gemat met mooi papier uit papierblok Honeymoon. Om het plaatje heen zit een snijmal uit een oudere set. Welke dat is kan je onderaan deze blogpost in de materiaallijst vinden.
De tekst is gestempeld op twee kleine snijmallen die uit een oudere set van Mery's komen. Als je de woordjes los stempelt passen ze er precies in.


Kijk eens hoe leuk deze bloemen zijn. Er zitten twee verschillende in de set samen met een bijpassend stampertje om de bloemen helemaal compleet te maken. Ik heb de kleurtjes van de bloemen aangepast op de bloemen in het plaatje. In het midden zit nog een plakpareltje geplakt.
De blaadjes onder de bloemen zijn uit eigen voorraad.


Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met dit, naar mijn mening, schattige kaartje.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Ach Henriëtte, dit is toch te leuk zeg. Werkelijk prachtig met die eend en al die blommekes!

    BeantwoordenVerwijderen