Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 maart 2021

Some bunny loves you

Voor de blogpost van vandaag heb ik  een verjaardagskaart gemaakt met mooie materialen uit de webshop van Kreatrends.
 
 
Ik heb de leuke slimline snijmal van Crealies gecombineerd met oudere collectables van Marianne Design waarvan ik er 4 met elkaar gecombineerd heb.
De kleine blokjes zijn gemaakt met een onderdeel van de snijmallenset van Studio Light.


De tabjes en de teksten die daarop gestempeld zijn zijn al echt oudjes maar nog zo leuk! Zeker als je ze achter zulke kleine vierkantjes kan verwerken, ze passen precies.
Het babykonijntje heeft de feestmuts van het varkentje op gekregen. Deze is gesneden uit spiegelkarton wat het hoedje extra feestelijk maakt.


De tekst op het middelste kader zit bij de snijmal van het grote konijn. Ik heb 'm in 3 delen gestempeld.
De bloemen zijn van Marianne Design en afgewerkt met een plakparel.
Ook de hartjes ballon is gesneden uit spiegelkarton en wordt vastgehouden door een schattig klein konijntje. 
Voor het vastplakken van de oogjes, neus en mond heb ik de handige Sticky pick tool van Joy!crafts gebruikt. Echt een tool die onmisbaar is bij zulke kleine onderdeeltjes.

 
Ik vond het heel leuk om al deze snijmallen met elkaar te combineren en zo een schattige verjaardagskaart te maken.
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: