Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 30 maart 2021

Beterschap

Vandaag heb ik voor Kreatrends een vintage easelkaart gemaakt met de prachtige nieuwe Mandela van Studio Light Essentials.

De kaart is gemaakt met papier uit een oud papierblok (dat helaas niet meer verkrijgbaar is in de webwinkel) met op het staande gedeelte de prachtige Mandela.

Op deze foto zie je de mandela dichterbij. Hij is opgebouwd uit drie delen. Het onderste gedeelte is gesneden uit kraft met daarop uit roze het tweede gedeelte. De fijnste snijmal is uit wit gesneden. Ze zijn hier alle drie op elkaar verwerkt maar natuurlijk kan je ze ook los van elkaar gebruiken.

De bloemen zijn gesneden uit flower foam en bewerkt met memento inkt. Allereerst heb ik de donkerste kleur aangebracht in het midden. Daarna zijn de blaadjes verder bewerkt met lichtroze memento. Door vanuit het midden te inkten blend de inkt mooi en krijgen de bloemblaadjes een mooie overgang in kleur.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart, ik vond het heel leuk om 'm te maken.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: