Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 30 december 2022

Happy New Year

En dan is het vandaag al weer 30 december. Over 2 dagen is het alweer een nieuw jaar.
Ik moet zeggen dat de tijd omgevlogen is.
Met veel plezier heb ik het afgelopen jaar weer kaarten en andere creaties gemaakt en volgend jaar ga ik er zeker mee door.
Om het jaar af te sluiten heb ik deze Nieuwjaarskaart gemaakt met prachtige snijmallen van CraftEmotions en super mooi papier van Piatek 13.

 
De achtergrond is een vel uit het mooie papierblok, te mooi om kapot te knippen.
Er zitten ook twee vellen met plaatjes om uit te knippen in het blok, daar komen het hert en de kerstroos dus vandaan.
De cijfers zijn net als de tekstwoorden gemaakt met Impress stamp mallen. Hiermee kan je, als je de mal beïnkt hebt, de mal snijden en embossen met een mooi resultaat.
De cijfers heb ik op een andere manier gemaakt. Ik heb de cijfers eerst uit spiegelkarton gesneden en geëmbost en daarna nog een keer uit designpapier. Van de cijfers uit het designpapier heb ik de opstaande randjes weggeknipt zodat ze mooi op de cijfers van spiegelkarton geplakt konden worden wat een heel leuk resultaat geeft.
 

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een mooi, goed, gezond en creatief 2023!

Groetjes en tot volgend jaar,
Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie nieuwjaarskaart Henriëtte. Mooi met die grote cijfers. Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met winter scene en grote cijfers.
    Een goede jaarwisseling en een mooi en gezond 2023 toegewenst!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen