Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 8 december 2022

Hiep Hiep Hoera 8

Begin volgend jaar is onze oudste kleinzoon jarig. Ik ben vrij vroeg met het maken van een kaart voor hem maar ik kon het niet laten.
Afgelopen weekend heb ik zulke mooie nieuwe DT-spulletjes ontvangen van Craft Emotions, daar moest ik gewoon mee aan de slag.
 

Het leuke designpapier komt uit een papierblok van Piatek 13. Het is een papierblok met hele leuke plaatjes en bijpassend papier. Ik heb gekozen voor het thema ruimtevaart.
De tekstcirkel kan je voorzien van allerlei leuke losse teksten die achter de cirkel geplakt kunnen worden. Je hebt er heel veel mogelijkheden mee voor heel veel gelegenheden.
De astronaut en het ruimtestation zijn geknipt uit een vel met allemaal accessoires en op de achtergrond verwerkt. De tekst "jarig" is een gedeelte van de nieuwe clearstamps teksten NL. De originele tekst is : voor de jarige. Omdat ik alleen het woordje jarig maar nodig had heb ik de rest er gewoon vanaf geknipt. Zo heb je nog meer mogelijkheden met de leuke stempels.
Op de hoeken zitten nog pareltjes, gemaakt met de Jewel drops van Nuvo.

Ook nieuw zijn de Impress stamp mallen met cijfers (waarvan ik de 8 gebruikt heb) en de tekst Gefeliciteerd (waar nog 2 andere teksten bij in de set zitten).
Deze snijmallen beïnkt je voordat je gaat snijden en embossen. Ik heb bij beide snijmallen 2 verschillende kleuren memento inkt gebruikt wat een nog leuker effect geeft dan dat je maar 1 kleur gebruikt.
 

Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren.
Deze kaart wordt veilig bewaard tot zijn verjaardag op een plekje waar de aanstaande jarige job 'm niet kan zien als hij langs komt.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag weer tot een volgende keer.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten