Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 15 december 2022

Vintage kerstkaart

Vandaag is het mijn beurt om voor de allerlaatste challenge die we houden bij Vintage and More een inspiratiekaart te laten zien.
De groep blijft nog wel bestaan maar de challenges zoals ze nu gehouden worden stoppen. In plaats daarvan gaan we een heel ander soort challenge houden. Hoe dat in elkaar zit kan je lezen in het originele challengebericht van deze maand dat te vinden is bovenaan de pagina van Vintage and More bij de vastgezette berichten.
Dan weer even over de lopende chalenge...... de opdracht is deze keer: een langwerpige/rechthoekige kaart, natuurlijk vintage.
 
 
Ik heb niet voor een slimline kaart gekozen maar voor een gewone kaart die door de afmetingen al langwerpig is.
De kaart is eerst gemat met paars cardstock met daarop papier uit het prachtige papierblok Purple Holidays van Craft Emotions.
Ook de sterrencirkel is van Craft Emotions. Deze is gesneden uit glitterpapier.
De poinsettia's zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen, net zoals de hulstblaadjes. De dennentakjes zijn gemaakt met een oude pons van McGill.
De tekst komt van een stempelsheet van Craft Emotions.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Wil je nog aan deze laatste challenge deelnemen kijk dan bij Vintage and More hoe dat kan. Alles staat in het originele challengebericht.
De challenge loopt deze maand door de komende feestdagen maar t/m 28 december 18.00 uur.
Zie ik je daar?
 
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten