Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 december 2022

New Home

Met de leuke nieuwe stempels van Sara Lindenhols heb ik deze verhuiskaart gemaakt.
Ik heb hiervoor beide stempelsets (welke kan je vinden in de materiaallijst onderaan de blogpost) door elkaar gebruikt.

Ze hebben net een nieuw huis gekocht en zijn nog druk aan het klussen. Zij is de klusser in dit geval en voor hem blijft dan de schoonmaak over gezien de gestempelde tekst.
De achtergrond is gemaakt met 2 nieuwe duo colour stencils. 
Op de tekstcirkel zit een plaatje uit het desinpapier van Piatek 13.


Hij heeft de schoonmaakmop al in zijn hand en in de emmer al wat schoonmaakmiddel uit de fles gedaan. Ook het schort van zijn vriendin heeft hij aangetrokken.
Als je oplettend bent (moet je eigenlijk de stempelsets kennen om het te zien) zie je dat zijn haar anders is dan de originele stempel. Dit heb ik gedaan met behulp van masking tape. Daarmee heb ik zijn gezicht zo afgeplakt dat het haar van de stempelset met de dames er op past.

Zijn vriendin is meer de klusser in huis en heeft in haar schortje een schroevendraaier en een spijker al in de aanslag. Haar schortje is gemaakt van het hemd van haar vriend. Ook heeft ze de boor en hamer in haar gehandschoende handen terwijl er op de grond nog een paar spijkers liggen.


De gestempelde tekst hoort bij de stempelset van de schoonmaak dames en is in stukjes geknipt na het stempelen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten