Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 8 juni 2023

Kaart voor vaderdag

Het is al weer bijna Vaderdag dus ben ik aan de slag gegaan met het maken van een inspiratiekaart.

 
Het stoere papier van paperpad New York is het uitgangspunt voor deze kaart. Paperpad Archivalia past daar heel goed bij en heeft bovendien leuke plaatjes, labels en andere items die perfect passen bij een kaart voor Vaderdag.
Uit Archivalia heb ik de auto gecombineerd met een klein label, een nachtvlinder en een label met muziekpapier.
Met de Long oval Magic pearl heb ik script-papier gesneden en dat als achtergrond gebruikt zodat alles goed naar voren komt op de kaart.
Het jute lint lijkt, net als de label met gestempelde tekst, vastgezet met schroeven. Deze komen ook uit papierblok Archivalia.


Het is een kaart geworden waarvoor je niet heel veel materialen nodig hebt.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart in deze toffe kleuren....heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen