Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 27 juni 2023

Vandaag zetten we jou in het zonnetje

Wat is de nieuwe Slimline snijmal van Marianne Design leuk! Er zitten twee grote bloemen bij waarmee je een venstertje kan maken.
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de bloem met zes blaadjes.

 
De gekartelde snijmal is gesneden uit kraft met daarop papier uit papierblok Rainbow.
Om het gebloemde doorkijkje te maken heb ik beide papiertjes op elkaar gelegd zoals ze moeten komen  en vastgeplakt met een plakbandje dat al meerdere keren op mijn vingers geplakt heeft. Op die manier plakt hij net genoeg om het papier, nadat het door de snijmachine is geweest, niet te beschadigen als je het verwijdert. Daarna heb ik de kleinste bloem op de goede plek gelegd en door de twee lagen papier gesneden.
Nadat ik de plakbandjes verwijderd heb is de iets grotere bloem-snijmal op het gele papier gelegd en door de snijmachine gedraaid.
 

De smalle bloemrand dat overblijft na het snijden heb ik versprongen op het doorkijkje geplakt zodat je dit leuke effect krijgt.


Het bosje tulpjes is ook nieuw. 
Verder is de kaart afgewerkt met jute touw en een leuke tekst.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten